Account Manager (CZ, EN)
Specialista zákaznické péče s angličtinou

Mošnov

Pro naše klienty ze světa e-commerce hledáme parťáka s plynulou angličtinou.

 

Ve Skladonu jsme sehraná parta, která si vždy ráda pomůže. Zvlášť při péči o naše klienty, kdy s nimi řešíme vzniklé situace, plníme jejich požadavky a odpovídáme na nejrůznější dotazy. Klient je pro nás na prvním místě, a proto je naším hlavním cílem jeho maximální spokojenost. Ve zkratce se o něj staráme „jako v bavlnce“.

 

Pokud jsi komunikativní a proaktivní typ, umíš nacházet řešení a baví tě jazyky – naši klienti jsou z různých koutů světa – jsi přesně náš člověk.

CO TĚ U NÁS NADECHNE?

  • Příjemné pracovní prostředí

  • Flexibilní pracovní doba (pevná část 8:30 – 14:00)   

  • Možnost home office

  • Kariéra v rostoucí logistické firmě

  • Služební mobil i pro soukromé účely

  • Zaměstnanecké slevy na zboží našich klientů

  • Týmové hostiny, teambuildingové akce, grilovačky

  • Stravenkový paušál

DO ČEHO SE ZAPOJÍŠ?

  • Budeš zodpovídat za požadavky našich klientů, ať už po telefonu nebo e-mailu,          v češtině nebo angličtině

  • Zajistíš kvalitní zázemí při péči o klienty

  • Vytvoříš aktivní spojku mezi našimi dopravci a klienty

  • Staneš se patronem ticketového systému pro přehlednou správu požadavků našich klientů

  • Budeš zpracovávat reklamace klientů a budeš kouzlit řešení😊

  • Budeš pracovat s daty přímo z interních nástrojů (klientská aplikace MySkladon, skladový systém WMS)

  • Budeš připravovat podklady a reporty pro prezentaci vyššímu managementu

  • Budeš se podílet na projektech firmy a na navrhování / zlepšování procesů svého oddělení

  • Procházky do skladu a úzká komunikace s vedením skladu bude tvůj denní chleba

JE TATO PRÁCE PRO TEBE?

  • Máš minimálně středoškolské vzdělání 

  • Máš skvělé komunikační dovednosti, jsi samostatný/á, precizní, umíš bez problémů vyhledávat informace

  • Máš organizační schopnosti a zodpovědný přístup k práci

  • Usmíváš se i po telefonu 😊

  • Jsi proaktivní a nebojíš se překonávat překážky

  • Dokážeš přizpůsobit pracovní dobu požadavkům klienta

  • Jsi kamarád s MS Office, práce s Outlookem a excelem ti nedělá problémy

  • Anglicky mluvíš i ze spaní 

  • Zkušenosti ze zákaznického servisu jsou pro nás velkou výhodou a ty z logistiky pak skvělým bonusem

CO BY TĚ MOHLO ZAJÍMAT?

  • Už v roce 2015 jsme vyhráli soutěž Brilliant Young Entrepreneurs za nejlepší podnikatelský záměr.

  • Meziročně rosteme o stovky procent a máme za sebou první investice. Informace o vstupu našeho investora najdeš zde.

  • Začínáme měnit logistický business po vzoru světových firem.

  • Pomáháme mnoha úspěšným firmám rozvíjet jejich business.

  • V roce 2020 jsme se umístili v soutěži pořádané společností Deloitte jako jedna z nejrychleji rostoucích technologických firem ve střední Evropě - kompletní výsledky zde.

V případě zájmu pošli své CV v českém a anglickém jazyce.

Kontakt

Central Warehouse Solution s.r.o.​

Průmyslová 377

742 51 Mošnov

Izabela Hozová

Izabela.hozova@skladon.cz

+420 734 588 422‬