Sales Representative

PRAHA, OSTRAVA

Jsme logisticko-technologická firma poskytující kompletní služby outsourcingu logistiky. Mezi naše klienty patří například společnosti jako Kilpi, Trezor nebo Skinners. V roce 2020 jsme se v soutěži společnosti Deloitte umístili mezi 50 nejrychleji rostoucími firmami ve střední Evropě a letos chceme na tento úspěch navázat.

I z tohoto důvodu jsme se rozhodli posílit náš rozšiřující se obchodní tým o nové členy.

O jaké zákazníky budeš pečovat?

Naší cílovkou jsou zavedené nebo rychle rostoucí e-shopy, které každý měsíc evidují tisíc a více objednávek, a typicky potřebují pomoct s řešením těchto problémů:

  • Rostou o desítky či stovky procent a potřebují kvalitní, škálovatelnou a profesionální logistiku, která podpoří jejich růst.

  • Jejich stávající interní logistika již nezvládá objemy a čeká je budování komplexního řešení a velké investice do vybavení a technologií.

  • Plánují expanzi po Evropě a potřebují k tomu logistické řešení, které naplní očekávání a potřeby jejich zákazníků.

Co budeš dělat?

  • Oslovovat nové potenciální zákazníky a hledat řešení jejich problémů a výzev

  • Zpracovávat nově příchozí poptávky

  • Mít plnou odpovědnost za celý prodejní cyklus

  • Budovat vztahy s potenciálními klienty a účastnit se oborových veletrhů a výstav

  • Realizovat obchodní schůzky na provozech klientů či videohovorech

  • Naučíš se analyzovat klientovy logistické potřeby a navrhnout pro ně profesionální řešení

  • Spolupracovat na komplexních řešeních s našimi interními odborníky z logistického inženýrství a IT

  • Spolupracovat s kolegy z obchodního týmu na společných schůzkách a využívat moderní CRM systém Pipedrive

Koho hledáme?

  • Zkušené B2B obchodníky se zkušeností s dlouhým obchodním cyklem a zvyklé budovat vřelé vztahy se zákazníky

  • Cílevědomé osobnosti, které ví, jak dosáhnout svých cílů a umí si zorganizovat svou práci

  • Kolegy, kteří rádi spolupracují na komplexních klientských řešeních

  • Kolegy, kteří se nebojí komunikace v angličtině při akvizici zahraničních e-shopů

  • Výhodou je zkušenost s e-commerce nebo logistikou

Co nabízíme?

  • Fixní základ mzdy 40 000 Kč a bonusový systém bez limitů

  • Flexibilní pracovní dobu

  • K dispozici osobní automobil

  • Firemní paušál

  • Zaměstnanecké slevy na zboží našich klientů

  • Skvělou partu kolegů a firmu s ambicemi stát se evropskou fulfillmentovou jedničkou

Váháš? Nic se neděje, rozhodnutí o změně práce neděláme každý den. Neváhej vyplnit formulář níže, my ti odpovíme na vše, co budeš potřebovat a pak se rozhodneš, jestli jsme pro tebe ti praví a přijdeš na pohovor.

Zaujala tě nabídka?

Děkujeme za zájem, obratem se ozveme!

Kontakt

Central Warehouse Solution s.r.o.​

Průmyslová 377,

Mošnov 742 51

Izabela Hozová

izabela.hozova@skladon.cz

+420 734 588 422